Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Как да откриете какво точно Ви прави ценен кандидат за работа

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Когато изпратите документи за кандидатстване на работодателя, той ще иска да разбере именно това: защо бихте били добър служител, какво Ви прави ценен като кандидат. Същото се отнася и за момента, когато застанете срещу него за интервю.
 
За да му се представите в подходящата светлина, самите Вие трябва да го знаете. 
 
Ето как да разберете:
 
1. Определете какво се изисква.
 
Защото трябва да оправдаете очакванията на конкретния работодател, не на някакъв имагинерен. Вгледайте се в обявата за работа и изведете характеристиките, на които трябва да отговаряте, за да Ви наемат в конкретната фирма. Добра идея е да си ги запишете - така ще ги виждате по-лесно. Имайки ги предвид, ще можете да подготвите автобиографията и мотивационното си писмо съобразно тях.
 
2. Определете какви са Вашите лични качества.
 
Вземете лист хартия и напишете отговорите на следните въпроси:
 
➤ За кои професионални умения винаги съм получавал похвали?
➤ С какви проекти съм се справил най-добре?
➤ Какви конкретни умения са изисквали за доброто си изпълнение тези проекти?
➤ Какви прилагателни са използвали най-често колегите и ръководството ми, за да опишат начина, по който си върша задълженията?
 
С това ще можете да определите обективно кои са най-големите Ви качества. А оттам да ги подчертаете при кандидатстване и интервю.
 
3. Представете позитивите си от гледа точка на работодателя.
 
Какво значи това? Не да му обяснявате колко сте организирани и коректни, а да му посочите какво ще спечели той от това. Гъвкави сте? Посочете, че се адаптирате добре към промените, така че няма да губите много време за това, нито да нарушавате дисциплината. Кандидатствате за маркетингова длъжност, а работите отлично с Фотошоп? Посочете, че можете собственоръчно да изготвяте графиките за рекламите във Фейсбук и така да спестите време и разходи. Вгледайте се в себе си като работодател, за да подчертаете колко ще сте полезни на този срещу Вас, ако реши да Ви наеме.

Още съвети за кандидатстването за работа можете да прочетете тук >>> и тук >>>
 
източник: themuse.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "6 ТРЗ въпроса - 6 експертни отговора"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x