Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4 начина да подобрите работната атмосфера в офиса

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Колкото по-добро е мястото, където служителите Ви работят, толкова по-мотивирани ще са. Оттам и продуктивността им ще се повиши и резултатите, които показват, ще са по-добри.
     
    Обратното също е вярно: ако служителите Ви се чувстват неприятно в офиса, където работят, резултатите от изпълнението на задачите им, ще го показват също.
     
    Ето какво да направите, за да превърнете офиса си в приятна работна среда, с оглед да се възползвате от позитивите ѝ:
     
    1. Определете добрите и лошите служители.
     
    Работната атмосфера започва с хората. Колкото по-качествени служители наемате, толкова по-продуктивен ще е екипът Ви като цяло. От една страна защото продуктивните кадри вдигат общата продуктивност, а от друга - защото хората имат умението да се заразяват едни други.
     
    Важно е да внимавате и как се държат хората, които вече са на работа при Вас. Токсичните служители са особено вредни за позитивната атмосфера, затова трябва да вземете мерки срещу тях. Въведете такива правила, които да ограничават и обезкуражават лошото отношение, подливането на вода, излишното съревноваване. Екипът Ви трябва да е от хора, които си съдействат и не си пречат.
     
    2. Подобрете комуникацията.
     
    Ясните инструкции и честното отношение ще съдействат на хората Ви да знаят какво се иска от тях и какво могат да очакват. Яснотата поражда спокойствие. Ще я постигнете с добра комуникация и прозрачност. Старайте се да не криете нищо и да давате и позитивната, и негативната обратна връзка на момента, за да преустановите лошите практики и да поощрите добрите. При възлагане на задачи, посочете какво искате като краен резултат. Изисквайте това и от служителите си, когато имат нужда от съдействие от страна на колегите си.
     
    3. Направете офиса комфортен.
     
    Чистият привлекателен офис има силата да подобри настроението на хората, които се трудят в него. Затова направете всичко възможно да осигурите комфорт и уют на служителите си, с помощта на максимум естествена светлина, приятни на вид мебели, светли и жизнерадостни цветове и т.н. Можете дори да ги окуражите сами да изберат как да е обзаведен офиса и как да изглежда, дори да им позволите сами да декорират бюрата си по свое усмотрение. Това ще им позволи да ги съобразят максимално със себе си и своите предпочитания.
     
    4. Бъдете гъвкави.
     
    Вместо да държите на конкретния брой часове в офиса, позволявайте и работа от вкъщи. Давайте възможност на хората си да планират деня си по-свободно. Между 8-те часа работа, те вероятно трябва да приберат децата от детската градина или училище, понякога да отидат на лекар, да купят подарък за някого и какво ли още не. Позволявайте им да вършат това в обичайните работни часове с идеята да довършат работата си в последствие. Ако имате служители, на които вярвате и които са съвестни, това не е никак трудна задача.

     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x