Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 реалистични начина да увеличите продуктивността си

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    5 следобед минава, а Вие установявате, че не сте свършили всичко, което е трябвало да свършите днес. Решавате да останете и да довършите. 19 часът се изнизва, а Вие още работите усилено и мечтаете да си тръгнете от работното място.
     
    Случвало ли Ви се е?
     
    Може би ще се изненадате, но съвсем не сте единствените. Продуктивността е качество, което се изплъзва на много хора, независимо колко трудолюбиви и активни са те. 
     
    Така че какво да направите? Какви мерки да вземете, за да вършите повече и да не разходвате неразумно времето си?
     
    Ето какво:
     
    1. Спрете да вършите няколко неща едновременно.
     
    Така не се концентрирате върху нито едно от тях. Вместо това отделете време да се справите с всяка от задачите си по отделно - това ще повиши и качеството им, и скоростта, с която се справяте. 
     
    2. Отдъхвайте си редовно.
     
    Съществуват проучвания, които посочват, че човек може да работи концентрирано около час, преди да се нуждае от почивка. Вместо да скачате от задача на задача, отделете време да отдъхнете. Можете дори да медитирате, ако това ще Ви помогне да отделите разума си от работата и стреса. Изтощението спира креативността Ви, а така и редуцира възможностите Ви да откриете решение на проблемите, които изникват пред Вас.
     
    3. Не позволявайте на работата да превземе живота Ви.
     
    Най-продуктивни са хората, които не са непрекъснато концентрирани върху работата си, а имат пълноценен личен живот. Важно е да си отдъхвате качествено в промеждутъците между работните дни. Това ще Ви позволи да се "презаредите", да решите личните си проблеми, за да не пречат те на работата Ви, да си осигурите щастие и спокойствие, за да можете да се отдадете на служебните си задачи за 8-те часа, които им дължите, без друго да Ви разсейва.
     
    4. Открийте кога работите най-ефективно.
     
    Трябва да знаете в кой час от денонощието сте най-активни и мобилизирани. Така ще си оставяте най-приоритетните задачи за тези моменти и ще се справяте с трудностите по-лесно и бързо. А и по-качествено.
     
    5. Забавлявайте се и на работа, и извън нея.
     
    Забавлението води до мотивация и ефективност. Неслучайно сме най-добри в онази игра, която най-много обичаме, защото най-силно ѝ се наслаждаваме. Забавлението не означава да неглижирате задълженията си, напротив - то Ви мотивира да се заемете с тях още по-усилено. Така че открийте какво Ви радва - дали ще е разговор в кафепаузата с някой забавен колега или някоя подхвърлена шега на съседа по работно място, дори кратка игра, с която да запълните няколкото минути почивка между две задачи. Чувството за хумор ще Ви помогне и срещу стреса, а колкото по-малко е стресът в работата Ви, толкова по-малко грешки ще правите от бързане и паника.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x