Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Защо щастливото ръководство води до щастливи служители

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Компаниите, които се опитват да разгадаят причините за лошото служебно представяне на служителите си, следва не просто да се фокусират върху отношенията между ръководството и персонала. Необхосимо е още да проучат отношението между това ръководство и неговите шефове.
     
    Поддържането на добри отношения между мениджърите от средно и висше равнище е ключът към поддържане на мотивацията на служителите, показва проучване, наскоро публикувано в списание Career Development International.
     
    Рей Фрайдман, един от авторите на проучването и професор в Университета Вандербилт, обяснява, че начинът, по който служителите третират мениджърите от средно равнище, копира начина, по който мениджърите от средно равнище са третирани от своето ръководство.
     
    Ако в дадена организация е редно да се обърне внимание на проблеми в поведението на служителите, това трябва да стане от върха към ниското служебно ниво. Фокусът трябваа да бъде не просто върху служителите и техните мениджъри, но и върху сигналите, които отношението на топ мениджърите към мениджърите от средното ниво и впечатлението, което то прави на обикновения персонал.
     
    Лошото служебно представяне на служителите, породено от неразбирателство на различните нива мениджмънт, често води до текучество, което може да се отрази лошо на компанията. Предходни проучвания са открили, че именно то е сред основните фактори за ниска удовлетвореност на клиентите.
     
    Независимо от липсата на директен контакт между топ мениджърите и обикновените служители, топ мениджърите могат да имат голямо влияние върху обикновения персонал. 
     
    Въпреки, че проучването е базирано на 1527 служители на пълен работен ден в 94 хотела в Съединените щати и Канада, авторите му считат, че резултатите от него се отнасят до всички бизнес индустрии.
     
    Съавтори на проучването са Йинг Чен, асистент в Университета На Илинос в Урбана-Кампейн, и Тони Симънс, доцент в Университета Корнел. 
     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x