Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Лоши навици, които пречат на успеха Ви на работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Не е задължително да допуснете големи грешки, които костват значителни загуби, за да откриете кариерата си в спад или застой. Лошите навици, чиито последици се натрупват във времето, също могат да окажат негативи.
     
    При това негативи, които да попречат в голяма степен на кариерното Ви развитие. За да не се случи това, вижте за какви навици става дума и се старайте да ги избягвате:
     
    1. Непрекъснато оплакване.
     
    Ако се оплаквате от най-малкото нещо (като онази допълнителна задача, която току що Ви възложиха), ще станете досадни за колегите си. Освен това ще оставите впечатление на нетрудолюбив човек, на когото не може да се разчита. Ако искате да получите по-добра работа и по-висока заплата, трябва да поемате задачите и да се изправяте пред трудните моменти, не като се оплаквате, а като се амбицирате да се справите с тях.
     
    2. Клюкарене.
     
    Офисните интриги пречат на добрата работна атмосфера. Ако сте по-заети да подхвърляте клюки за колегите си, шефът Ви съвсем естествено ще си помисли, че не си вършите работата. С което само ще си навлечете проблеми.
     
    3. Безцеремонно критикуване.
     
    Всички сме хора и грешим. Вие също не се числите към безгрешните. Затова ще направите много лошо впечатление, ако не проявявате снизхождение към пропуските на колегите си. Още повече, ако очаквате тяхното снизхождение при Вашите пропуски. Това би показало на ръководството, че Ви липсват лидерски качества, с което ще си попречите да получите лидерска позиция.
     
    4. Самоизолиране.
     
    Още един знак, че няма да се с правите като лидер. Никой не казва, че трябва да сте първи приятел с колегите си. Но все пак трябва да общувате с тях, да работите с тях, да си съдействате. Колкото повече се изолирате, толкова по-голямо впечатление ще прави, че Вие не сте екипен играч.
     
    5. Губене от своето и от времето на колегите си.
     
    Да губите време в разглеждане на социалните мрежи, четене на маловажни неща и дори заемане с незначителни задачи, когато има спешни, коства много от продуктивността Ви. А ако сте непродуктивни, как ще докажете, че можете да поемете и по-отговорна работа? Още по-лошо е, ако губите времето на колегите си. В крайна сметка така правите и себе си, и тях непродуктивни. Да разговаряте на странични теми в почивките няма лошо, но когато е време за работа, старайте се да се ограничавате до служебни разговори. Случайно похабена минута не е чак такъв проблем, ако не се повтаря всеки ден. Затова общувайте, но с много внимателно претеглена мярка.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x