Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Ако искате повишение, оставете тези 5 навика

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Не е достатъчно да бъдете добър служител, за да получите повишение - има много други такива служители. Трябва не само да притежавате нужните качества, но и да служите за пример на колегите си с отдадеността си на работата, приноса си и ангажираността си.
     
    Със сигурност имате качества и принос. За да си осигурите мечтаното място, обаче, трябва да изоставите вредните навици, които неусетно Ви злепоставят пред началството.
     
    Ето за какви навици става въпрос:
     
    1. Да се извинявате, когато не съжалявате.
     
    Да се преструвате, няма да Ви бъде полезно. Още по-малко ще Ви бъде полезно да активирате защитния си механизъм винаги, когато някой Ви противоречи. Покажете увереност в тезата си, защитете предложенията и мненията си. Посочете доводи и не се извинявайте за позицията, която заемате. Всичко остнало показва неувереност, а тя е сериозна пречка пред заемането на по-висока служебна позиция.
     
    2. Прекаленото говорене.
     
    На работа сте, за да работите. Добре е от време на време да разменяте по няколко думи с колегите си, но ако прекалите - всички ще го усетят. Най-вече шефа Ви. Също е важно да отделяте внимание на това как се държат другите в разговора - кога искат да го прекъснат, кога искат да се включат в него. Покажете съобразителността си и умението си да водите дискусия. Ако Ви дадат по-добра служебна позиция, ще имате нужда от тези умения. Демонстрирайки ги, ще имате по-голяма възможност да получите повишение.
     
    3. Огранизиране на оперативки без причина.
     
    Времето е ценно. Вашите колеги няма да се зарадват, ако им губите времето за нещо неважно. Ако няколко въпроса, които трябва да решите, но всеки от тях не би отнел повече от 5-10 минути, по-добре ги съберете в една голяма дискусия. На нея ще можете да обсъдите всичко, което се нуждае от обсъждане, а в последствие всички да продължат да работят.
     
    4. Не бъдете просто "модел за ефективност".
     
    Може да сте много силно ориентирани към продуктивността, да идвате по-рано на работа, да не губите време за никакви странични дейности. Не забравяйте обаче, че не сте робот. Добрите отношения с колегите са също много важни за ефективната работа. Не забравяйте, че по-високите позиции в една фирма често са равносилни на управление на служители и комуникация с много колеги. Не неглижирайте добрите отношения. Още повече, че прекалената концентрация върху високата производителност всъщност обикновено води до "прегаряне" и умора.
     
    5. Не си изкарвайте гнева на колегите си.
     
    Да, стресът на работа е неприятен. Понякога колегите ни ядосват. Да избухнете и да си изкарате яда на някого показва само, че не работите добре под напрежение. Всяко повишение в длъжност е свързано с по-отговорна работа, а оттам и повече стрес. Ако демонстрирате, че не можете да се справите с него, значи не сте способни да се справите и с по-високата длъжност. Потърсете начини да се освобождавате от напрежението така, че да не вредите нито на себе си, нито на колегите си.
     
    източник: businessinsider.com 

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x