Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 начина да имате добри взаимоотношения с екипа си

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Да имате щастливи, здрави и ангажирани служители изисква много повече от купони за храна, добре уредени битови помещения и безплатен паркинг. Да, всичко това се отразява положително, но съвсем не е достатъчно. Това, което в крайна сметка способства за мотивирането и ангажирането на екипа Ви са Вашите отношения с тях.
     
    Какво обаче е необходимо, за да се постигне стабилна и положителна връзка с персонала си? Става дума за следното:
     
    1. Отворена комуникация.
    Ключът към всички добри отношения е комуникацията в две посоки. За съжаление много служители не считат, че шефовете им действително ги изслушват и отделят нужното внимание на притесненията, идеите и въобще на думите им. За да изградите работна атмосфера, която подкрепя комуникацията, можете дори да въведете уеб базирана платформа за обратна връзка. Важното обаче е да се взима под вниманието на всеки, който участва в екипа, защото както е известно няколко глави мислят по-добре от една.
     
    2. Подкрепа и посока.
    Един добър лидер не може да се нарече такъв без да предлага на служителите си яснота за това в каква посока трябва да се движат. За да имате стабилни отношения с персонала си, трябва да му давате нужната подкрепа, да го ръководите градивно и да му помагате, когато действително се нуждае от помощ за постигането на фирмените цели. Разбира се, това значи, че трябва да познавате целите много добре.
    Добър вариант би било да определите регулярни срещи, на които да съдействате с каквото можете за успешното завършване на задачите. По този начин ще спечелят не само служителите, но и самата фирма - тя няма полза от несвършена или зле свършена работа. Можете да накажете всеки служител, но загубите от несправянето с нещо няма да са само за негова сметка.
     
    3. Възможности и инвестиции.
    В идеалният случай всяка от страните - работодател и подчинен - допринася с нещо за успеха на фирмата и печели от приноса си. За служителите ползите от добрите отношения с шефа са висока ангажираност, силна продуктивност и удовлетворение от работата. А ефективната и мотивирана работна сила е в полза на всеки бизнес.
    За служителите ползите трябва да надхвърлят работната заплата, а да включват и възможности за развитие и обучение. По този начин и чувството за оцененост на служителите ще бъде много по-добро. Можете да правите обучения и в самата фирма, което няма да Ви струва особено много средства.
     
    4. Благодарност и признание.
    В природата ни е да искаме да хвалят добрата ни работа. А и всяка похвала мотивира за още по-добро представяне. Не неглижирайте моралната ценност на всяка похвала и признание за добре свършената работа, за постигнатите високи резултати. Ако служителите Ви се чувстват оценени, това ще повдигне духа им и допълнително ще ги стимулира.
     
    5. Интерес към живота извън работа.
    Отношенията между служител и работодател трябва да бъдат професионални, но това не означава, че екипът не трябва да познава личността зад шефа. Третирайте служителите си като хора, не просто като работни пчелички. Ключът към това е да се интересувате от живота им вън от служебната среда. Какви са целите им, професионалните им стремежи, имат ли семейство, какво обичат да правят през уикенда? Въпроси като тези помагат на служителите да се разбират с шефовете си на по-лично, човешко ниво. По този начин ще Ви бъде и по-лесно да разберете индивидуалните действия на всеки от персонала си, а и да изградите много по-здрава и ползотворна връзка с всеки от служителите.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x