Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4 начина, по които да се оплаквате от работата си в социалните мрежи, може да Ви навреди

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Въпреки че е напълно приемливо от време на време да публикувате позитивна информация за фирмата, в която работите, оплакванията от нея нямат място в социалните мрежи.
     
    Не защото не можете да се оплаквате от работата си, въпреки че има и по-продуктивни дейности от това. Не бива да го правите, защото то може да Ви навреди. Ето как:
     
    1. Носи Ви лоша репутация.
     
    Ако един работодател, за когото не работите, види какво пишете за шефа или длъжността си, никога не би Ви наел. Споделянето на подобна информация подронва професионализма Ви. Вместо да се оплаквате, по-добре вложете времето в мерки, с които да промените статуквото. А не можете ли да го промените, по-добре си потърсете нова работа. 
     
    2. Накърнява репутацията на работодателя Ви.
     
    Дори и просто да сте ядосани и да търсите отдушник, социалните мрежи не са мястото. Не знаете колко хора ще видят съобщението Ви, преди да сте се успокоили. Освен това в трудовия Ви договор навярно е включена клауза, според която не бива да накърнявате по никакъв начин доброто име на фирмата, в която работите. Ако шефът Ви види публикацията Ви, е много възможно да вземе мерки срещу Вас.
     
    3. Съдържанието остава перманентно в мрежата.
     
    Това, което публикувате, остава в Интернет. Ако не искате моментното Ви недоволство да остави перманентен отпечатък, по-добре се обадете на приятел, с когото да споделите. Така хем ще си спестите последващи проблеми, хем ще Ви олекне. 
     
    4. Причиняване на проблеми с колеги.
     
    Ако недоволството Ви е свързано с колеги, естествено споделянето му в социалните мрежи ще предизвика конфликти с тях. Възможно е и самото Ви поведение, което дори и да не ги засяга лично, може да ги накара да се държат дистанцирано с Вас. Тук внимавайте и с хвалбите. Ако публикувате информация като заплати и повишения, можете да предизвикате завист.
     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x