Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 лесни за избягване грешки при кандидатстване за работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Кандидатстването за работа е много важен процес, защото - ако го направите както трябва - ще Ви спечели мечтаната работа. В противен случай можете да не се окажете дори с добра такава.
     
    Поради тази причина е много важно да избягвате грешките, които често се допускат при кандидатстване. Особено най-лесните за избягване сред тях.
     
    И колкото да е факт, че човек се учи от грешките си, най-добре вижте тези, които да не допускате при търсене на следващата си служба, защото е по-добре да си ги спестите:
     
    1. Да не напишете правилния формат автобиография.
    У нас се ползва европейския формат. Не е никак лесно да го намерите в Интернет, а и върви с инструкции за попълване. Ако нямате подходящия формат автобиография, никой няма да Ви приеме сериозно.
     
    2. Да не четете обявите внимателно.
    Това или ще Ви доведе до кандидатстване за работа, която не искате да вършите, или за работа, която не можете да вършите. И в двата случая губите от ценното си време. Важно е да знаете за какво кандидатствате, какво се иска от Вас, дали искате и можете да се занимавате с него. Представете си, че Ви поканят на интервю и не знаете за каква работа сте отишли. Мислите ли, че работодателите гледат с добро око на това? Спестете си го.
     
    3. Словосъчетанието "Вашата компания" в мотивационното писмо.
    Това издава, че сте написали едно мотивационно писмо и го пращате на всички работодатели, независимо каква работа предлагат. Това прави много лошо впечатление и показва, че просто искате някаква позиция и тя не е от голямо значение за Вас. Работодателите търсят хора, които влагат усилия в това, което вършат. Необходимо е да изготвяте ново мотивационно писмо за всяка длъжност, за която кандидатствате, и да го показвате, като използвате името на фирмата и подчертавате какво в нея Ви привлича. За целта, естествено, трябва да я проучите. Услията Ви ще Ви се отплатят, обаче. Първо, защото ще откриете дали искате да работите за тази фирма, и второ, защото ще направите много добро впечатление на работодателите.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x