Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 3 начина да създадете страхотно работно място

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Ако искате да изградите силна компания, която година след година ще се справя с конкуренцията, е много важно да се преборите с текучеството. А колкото по-успешна е фирмата Ви, толкова по-желано място ще става тя за търсещите работа.
     
    За да постигнете това състояние обаче, се нуждаете от мотивирани служители, които обичат работното си място. Хубавото е, че не е нужно да правите големи капиталовложения, за да си го осигурите. Вместо това направете следното:
     
    1. Изберете мъдро първите си служители.
     
    Хората, с които започнете, ще са много важни за начинанието Ви в последствие. Колкото по-мотивирани, вдъхновени и активни хора са те, толкова по-мотивирана и вдъхновена ще е и атмосферата на работа. Не неглижирайте факта, че доброто настроение и позитивизмът имат силата да бъдат заразни. Още повече, че добрия колектив сам ще Ви показва кой не се вписва и не може да допринесе за фирмата. Освен това всички искат да работят в позитивна атмосфера, с което фирмата Ви ще стане още по-привлекателна.
     
    2. Създайте възможности за развиване на приятелства.
     
    Колкото по-добре се сработят екипите Ви, толкова по-качествена ще е работата, която вършат. Затова е и важно да събирате заедно хора, които имат общи черти и приятелски отношения. Окуражавайте ги допълнително с тиймбилдинги. Можете дори да поощрявате срещите в извънработна атмосфера или дори да ги направите традиция.
     
    3. Търсете сред хората от екипа си, когато трябва да повишавате в длъжност.
     
    Понякога е изкушаващо да назначите готов мениджър отвън, вместо да обучавате в мениджмънт и ръководене на кадри някой свой служител. Така обаче рискувате да демотивирате служителите си. Вместо това потърсете потенциала в своята фирма и помогнете на хората си да се разрастват и да се развиват. Активните и ангажирани хора, които искате да работят за Вас, със сигурност не желаят цял живот да стоят на едно и също професионално ниво, затова трябва да им предложите възможности за развитие. В противен случай те ще ги потърсят другаде.

     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x