Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 начина, по които дразните шефа си

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Никой не се съмнява в това, че сте ценен служител. Важен сте за фирмата, в която работите. Но понякога е възможно да правите неща, които карат ръководството да не Ви харесва. А това не е във Ваша полза, нали?
     
    За какво става дума:
     
    1. Твърде много разговори.
     
    Когато шефът Ви види да разговаряте с колега на теми, различни от служебните, с шефът Ви се случва нещо много просто. Той започва да изчислява колко ще му струва тази загуба на време. Ако го вършите прекалено много или прекалено често, раздразнението само ще нараства и в един момент ще доведе до негативи за Вас.
     
    2. Оплаквате се, но не давате предложения.
     
    Всички от време на време се оплакваме. Работодателите и шефовете обаче трябва да търпят повече оплаквания от средностатистическия служител. Да, няма лошо да споделите проблемите си, но ако не дадете предложение за решението им, се превръщате в досадникa, който не харесва нищо около себе си, но и не е способен да вложи малко мисъл и креативност, за да се избави от затруднението си. Това ще Ви покаже в лоша светлина пред ръководството, тъй като ще остави впечатлението, че не сте в състояние да решавате проблемите.
     
    3. Не печелите пари.
     
    Всеки в една компания продава непрекъснато. Независимо дали сте директно свързани с обслужването на клиенти и сключването на сделки, все пак сте част от процеса по изграждането на продукта, а именно той е обект на продажба. Дори когато просто говорите за продуктите пред приятелите си, Вие вече ги продавате. Така че, ако показвате лошо отношение и мнение към предлаганото от компанията, като не съдействате за увеличаването на печалбите и не се стараете да го правите, Вашият шеф няма да има причини да Ви харесва.
     
    4. Не вършите обещаното.
     
    Всеки, който обещае едно, а свърши друго, губи доверието на своите колеги и ръководители. В крайна сметка това Ви показва като човек, на когото не може да се разчита. В работна среда проблемът се отежнява, защото Вашите пропуски се отразяват на целия екип. Имайте предвид, че ако шефът Ви не Ви вярва и не е склонен да Ви се довери, това ще Ви навреди сериозно и може да доведе до освобождаването Ви. Затова винаги се старайте да давате обещания само когато сте сигурни, че ще ги изпълните.
     
    5. Не показвате благодарност.
     
    Доста тривиална грешка, която, за жалост, се среща много често. Ако работите в добра компания, хората се отнасят с уважение към Вас, приносът Ви е оценен, трябва да сте благодарни за това. Има ужасно много хора, които работят в по-лоши от тези условия. Още повече, че състоянието на икономиката не е цветущо. Най-добрият начин да засвидетелствате признателността си, е винаги да давате всичко от себе си в работата си и да не допускате компромиси с нейното качество. Да се стремите фирмата да се развива и да постига дългосрочните и краткосрочните си цели. Да поддържате положителната атмосфера и ентусиазма на работа.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x