Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Уменията, които са по-важни от дипломата

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Образованието, разбира се, е важно за всеки работодател. То показва каква е теоретичната Ви (и практическа, ако сте имали късмет) подготовка за работата, която Ви предлага.
     
    Тя маркира сферата на дейност, в която можете да се реализирате, но не задължително да Ви ограничава.
     
    Още повече, че работодателите са заинтересовани много повече от две други неща:
    - практическия Ви опит 
    и
    - "меките" Ви умения (терминът soft skills).
     
    Какви конкретно интересува интервюиращия, когато кандидатствате за работа?
    - Дали сте комуникативни.
    - Дали умеете да управлявате времето си.
    - Дали можете да работите в екип.
    - Дали можете да се самомотивирате.
    - Дали сте способни да работите добре и под напрежение.
     
    Имайте предвид, че на пръв поглед тези умения не изглеждат толкова жизнено важни, но не трябва да се подценяват и що се отнася до самия процес на наемането. Ако не успеете добре да комуникирате качествата си за ограниченото време, с което разполагате, като при това запазите спокойствие, най-вероятно няма да получите работата.
     
    Важно е да не забравяте и да подчертаете "меките" си умения и в автобиографията, която изготвяте и изпращате на работодателите, като, разбира се, ги придружите с доказателства и се подготвите да ги демонстрирате лице в лице.
     
    източник: businessnewsdaily.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x