Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Тайната на това да вършите повече за по-малко време

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Да, работната Ви седмица има ограничен брой часове. Няма как да добавяте нови и нови задачи и винаги за всичко да Ви остава време.
     
    Ако все пак искате да увеличите продуктивността си и да си освободите малко време, има какво да направите. А именно:
     
    Стъпка 1: Представете си идеалната работна седмица.
     
    Седнете с лист хартия и химикал и отговорете на следните въпроси:

     Колко работни часове имате за седмица?
    ♦ Кои са задачите, които трябва да свършите в определен ден и в определено време?
    ♦ В кой момент от деня сте най-продуктивни и вършите всичко най-бързо и лесно?
    ♦ Има ли дни от седмицата, когато сте по-малко продуктивни и кои са те?
    ♦ Имате ли задачи, с които се справяте по-добре в определени дни от седмицата?
     
    След като отговорите на тези въпроси, ще можете да изготвите график за работа - кога с какво е добре да се заемете. Той няма просто да обхваща задачите Ви, а ще ги насрочва за онези дни и моменти от седмицата Ви, когато ще се справите с тях по-качествено и по-бързо.
     
    Стъпка 2: Вмъквайте извънредните си задачи.
     
    Това означава да преразглеждате графика си в началото на всяка нова седмица или в края на предходната. Разбира се, трябва да се придържате към базата, която вече сте изградили. Със сигурност обаче работата Ви не е статична и не се ограничава само до определени дейности. Преценявайте кога е подходящо да вмъкнете всяка от новопоставените си задачи така, че да не нарушите вече изградената структура.
     
    източник:themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x