Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Служител в изчакване на ТЕЛК комисия

Красимира Гергева Отговор, предоставен от
Красимира Гергева
Екперт
Въпрос: Наш служител представи болничен за счупен крак от 11.09.2018 до 11.10.2018 г., но тъй като е ползвал 180 дни през тази година, а също и през 2017 г. още 180 дни, му се събират 360 дни за 2 години. Сега, за да му издадат нов болничен, трябва да мине на ТЕЛК, но комисията е насрочена чак за 10.12.2018 г. През периода от 11.10.2018  г. до 10.12.2018 г. лицето реално не може да ходи и не е на работа, може би ще му се издаде болничен за този период, но после в по-късен период, а сега ние как го водим - в платена отпуска или по друг начин? И как се отразява това в Д1 - ако го пуснем в неплатен ще се получи повече от 30 дни, няма да му се зачита за трудов стаж? Какво се прави в такава ситуация, как е правилно да се постъпи?

Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете отговора на казуса
Служител в изчакване на ТЕЛК комисия

Бележка: Отговорът на въпроса е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук за да се регистрирате в portaltrznormativi.bg.

Влизане в акаунта

Защо да се регистрирам?

  • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
  • база данни с новини, отговори, анализи
  • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x