Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Работохлизмът е заплаха, която се маскира като отдаденост на работата

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Усилената работа е нещо прекрасно. Прекалената ѝ отдаденост - не.
     
    Не допускайте грешката да мислите, че служителите Ви, които не мислят за друго, освен работа, са най-добрите Ви кадри. Защото работохолизмът има несъмнено вредно влияние както върху кадрите, а така и върху организацията.
     
    Ето как той оказва негативното си въздействие:
     
    Културата на вечна достъпност.
     
    Развитието на техологиите направи служителите достъпни отвсякъде. Четене на имейли, бързи редакции по някой сайт, публикации в социалните мрежи - всичко това може да се свърши не просто от вкъщи, ами отвсякъде - благодарение на мобилните устройтва. Това обаче води до изтощение и повишени нива на стрес. И двете от тях - влияещи много зле върху мотивацията, креативността и продуктивността на кадрите
     
    Проблеми със здравето.
     
    Колкото по-изморени са членовете на персонала, толкова по-често се разболяват. До какво води това? До болнични, а те пък водят до по-голям товар върху здравите за момента служители, с което пък се подкопава тяхното здраве. 
     
    Изморените служители не вършат добра работа.
     
    Разликата между работенето в продължение на 40 часа и работенето в продължение на 55 и повече часа се вижда в качеството на работата. Колкото по-дълги са работните часове, толкова по-малко качествена е почивката на служителите. Изморените служители са по-малко концентрирани и допускат повече грешки.
     
    Дългите работни часове не носят значителни ползи.
     
    Не може да се каже каква е разликата между извънредно работещите служители и колегите им, които се трудят по 8 часа на ден. Надали и Вие самите знаете дали най-производителния Ви кадър работи 70 или 40 часа седмично. Нито дали дългите работни часове не са само демонстрация на заетост, която цели да Ви впечатли. Ето защо трябва да се стремите да увеличаванте на продуктивността, вместо продължителността на работния ден.

     
    източник: entrepreneur.com 

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x