Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Поглед в бъдещето - още една причина да имате щастливи служители

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Ако искате креативни, инициативни и лоялни служители, най-добре е да осигурите щастието им на работа.
     
    Персоналът, който изпитва високи нива на удовлетвореност от длъжността си, остава проактивен в продължение на няколко години, докато недоволните служители става все по-малко активни, колкото повече време заемат своите позиции.
     
    За фирмите обаче е важно да поддържат проактивността на служителите си, за да постигат високи резултати. Затова трябва и да се стремят да регистрират високи нива на удовлетвореност от работата и мотивация, които ще поддържат високото качество на изпълняване на задълженията от страна на служителите.
     
    Редица проучвания показват, че служителите, които не са опитвали да променят начина на работа във фирмата, е по-малко вероятно да предложат положителна промяна и за бъдеще. В противовес удовлетворените служители запазват активността си по даване на идеи и предложения повече от две години.
     
    От друга страна ниските нива на удовлетвореност могат и да стимулират проактивно поведение в кратък период, но причините са това са именно в стремежът на служителите да променят работните си условия така, че да се чувстват доволни от свършеното. Това обаче не трае дълго.
     
    Ако тези служители успеят да наложат промяната, ще се почувстват удобно на работното си място и няма да пожелаят последващо развитие. Ако не успеят, ще последва негативно отношение към самия опит за промяна и отказ от последващия такива.
     
    Именно по тази причина е важно да се предложат такива условия за изпълнение на служебните задължения, които да мотивират служителите да се развиват, да дават предложения и да работят по реализиране на идеите си.
     
    източник: businessnewsdaily.com 

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x