Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Нова електронна услуга за осигурителите

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    НАП пуска в употреба нова електронна услуга за осигурителите, която дава достъп до обобщени справки за актуалното състояние на осигурителните декларации за всяко осигурено от тях лице, както и възможност фирмите да получават информация за декларираните от тях задължения за осигуровки. Компаниите, които имат клонова структура ще могат да получават информация за декларираните задължения за осигуровки както за тях, така и за техните клонове. Новата услуга е създадена по искане на бизнеса и ще може да се използва както с електронен подпис, така и с персонален идентификационен код (ПИК). До тази услуга ще имат достъп всички осигурители, които имат права да ползват данъчно-осигурителна информация.
     
    НАП е водеща администрация в страната, която активно развива електронните си услуги. В момента Агенцията предлага над 50 електронни услуги, които могат да се ползват свободно, с електронен подпис или ПИК.
     
    Първата електронна услуга, която НАП представи на своите клиенти през 2003 г. беше подаването на ежемесечните справки-декларации по ДДС. Днес почти 100% от всички регистрирани по ДДС компании подават месечните си декларации по електронен път. Две трети от фирмите подават също и годишните си декларации за корпоративен данък чрез Интернет.
     
    Годишно в НАП постъпват над 70 милиона електронни документа – декларации, справки, искания за издаване на удостоверения и други, като употребата им спестява на бизнеса и гражданите 350 млн. лв. годишно.  
     
    Източник: nap.bg

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x