Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Как да бъдете трудолюбив служител без да се лишавате от личен живот

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Не е нужно да работите 12 часа на ден, нито да си носите работата вкъщи, за да Ви смятат за трудолюбив служител.
 
Всъщност ако го правите, може много бързо да се преуморите и с това качеството на работата Ви значително да спадне.
 
Вместо това, има какво да направите, так че хем да се справяте отлично със служебните си задължения, хем да имате достатъчно време за себе си и близките си. А именно:
 
1. Бъдете ангажирани.
 
Когато сте на оперативка или на работна среща, вместо да си гледате телефона непрекъснато, слушайте хората срещу себе си. Отделете им качествено внимание, участвайте пълноценно в разговори и дискусии, покажете интерес към това, което имат да кажат. Така от една страна ще си спестите време - колкото повече внимавате, толкова по-лесно и бързо ще вникнете в това, което се обсъжда. От друга страна няма да се налага да Ви се обяснява неколкократно. От трета - ще имате добри отношения с колеги, партньори и ръководители.
 
2. Научете се кога да казвате "Да" и кога - "Не".
 
На работа ще Ви се налага да вършите неща, които не са записани конкретно в длъжностната Ви характеристика. Вместо да ги отказвате, позовавайки се на този документ, по-добре ги приемете. Помогнете на колега, участвайте във фирмен проект, дайте съвет, ако такъв Ви е поискан. Само така ще имате възможност да покажете, че качествата и уменията Ви не се изчерпват само с това, за което са Ви наели, и че имате база за личностно развитие. Разбира се, това не означава да се съгласявате с всичко и да поемете повече работа, отколкoто можете да свършите. Преценявайте внимателно времето си и при нужда се консултирайте с прекия си началник.
 
3. Разговаряйте редовно с шефа си.
 
Това е човекът, който може да Ви даде обратна връзка, да Ви посъветва какво да направите, за да подобрите представянето си, какво да спрете да вършите или какво да започнете. Колкото по-често общувате, толкова по-добре ще се опознавате. А така и ще се сработвате по-добре. Да, може би в началото ще Ви е неловко или трудно да разговаряте откровено, но усилията ще Ви се отплатят в бъдеще. Те също ще покажат на шефа Ви, че сте ангажирани, че сте мотивирани, че искате да се трудите както за своето кариерно развитие, така и за постигане на фирмените цели. А това е особено важно, ако искате да напреднете в кариерата.
 
източник: themuse.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x