Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Изненадващата опасност, която се появява, ако сте добри в своята работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Науката потвърждава това, което добрите служители отдавна знаят: никак не е лесно да сте толкова компетентни.
     
    Ново проучване показва, че хората с високи умения за самоконтрол - тези, които помнят робдени дни, избират салата вместо пържени картофи и поемат допълнителна работа, обикновено плащат за това.
     
    Разбира се, често се оказва, че хората с висок самоконтрол са по-добре платени от другите. Но проучванията показват, че хората с висок самоконтрол усещат силно натоварване заради собствената им компетентност.
     
    Една от причините е, че хората винаги очакват по-добри резултати от тях, при това независимо дали имат или нямат повод за това.
     
    Също така отговорните и контролирани хора обикновено получават повече и по-отговорни задължения, което обикновено води до увеличени нива на стреса и умората.
     
    Друг проблем е, че усилията на способните хора обикновено биват подценявани, защото се счита, че способният кадър не се нуждае от толкова време и усилия, колкото по-малко способните. По същество това оказва силен натиск непрекъснато да се подобрява представянето.
     
    Всичко това води до проблем: отговорните и контролирани хора се чувстват по-натоварени от работа си и до известна степен дискриминирани, защото очакванията към техните по-слабо представящи се колеги са по-малки, а постиженията им по-добре оценени.
     
    Именно поради тази причина всички мениджъри трябва да имат предвид да не приемат своите качествени, отговорни и квалифицирани служители за даденост, защото рано или късно ще ги загубят.
     
    източник: businessinsider.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x