X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

5 знака, че се справяте добре на работа, дори и да не мислите, че е така

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Перфекционизмът всъщност не е най-позитивното качество. Все пак съвършенството е непостижимо.
 
Затова дори и да искате да сте съвършеният служител, няма как да го постигнете. За сметка на това може да сте страхотен служител и е важно да го осъзнаете и оцените. Защото това ще Ви накара да се чувствате по-уверени в себе си и по-доволни от работата си.
 
Как да разберете дали сте добър служител, обаче? Ето няколко издайнически знака:
 
1. Когато срещнете проблем, вместо да се оплаквате, предлагате решение.
 
Дали ще е нещо малко или някакво голямо затруднение, добрите служители не просто дават гласност на проблемите, а предлагат как да се решат. Едно е само да се оплаквате и да чакате някой да се заеме вместо Вас. Друго е да дадете предложение за промяна, което да улесни процеса на работа или да се справи с някакво затруднение във фирмата.
 
2. Знаете как да поставяте приоритет на задачите си.
 
Което е от ключово значение, ако искате всичко важно от работата Ви да се върши навреме. Така и си спестявате пропускането на значими срокове и проблемите, които идват от това.
 
3. Отделяте си време за учене.
 
Квалификацията е нещо, което се поддържа цял живот. А развитието Ви изисква да увеличавате знанията и уменията си. Ако намирате време да учите нови неща, значи вървите на прав път.
 
4. Спазвате обещанията си.
 
Едно от най-ценените умения е да давате само обещания, които можете да спазите и в последствие действително спазвате. Това Ви прави надежден кадър, а именно надеждните кадри получават по-отговорни и по-високи позиции.
 
5. Следите представянето си на работа.
 
Едно доста специфично и важно качество, което ще Ви помага да си спестите негативната обратна връзка. Разбира се, да се погледнете отстрани е трудно, затова критиките на шефа Ви са полезни. Но още по-полезно е Вие самите да контролирате представянето си и да работите по неговото подобряване. Това оставя много позитивно впечатление.
 
източник: businessinsider.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения"!

Да, желая да получавам информация за продуктите, услугите, новостите и т.н., които РС Издателство и Бизнес Консултации предлага. Условия на сайта Информационна бележка

x