Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 умни начина да организирате списъка си със задачи

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Колкото по-голям е списъкът Ви със задачи (за деня, за седмицата, за месеца), толкова по-малко мотивирани се чувствате да се заемете с него, нали? Защото не усещате, че работата Ви има край. Колкото и да се опитвате да подредите задачите си, толкова по-малко работа успявате да отметнете.
     
    Въпреки това e нужно да се справите с тях и то качествено. За да постигнете голяма ефективност и висока производително, трябва да се ориентирате по-добре в списъка със задачи, за да поставите по-адекватни приоритети и да изясните кое кога трябва да се свърши.
     
    За целта запознайте се с тези 5 съвета:
     
    1. Използвайте правилото 1-3-5.
     
    Съставете списъка си за всеки ден така:
    1 голяма задача
    3 средни задачи
    5 малки задачи
     
    2. Определете какво в какъв момент ще вършите.
     
    Проследете кога сте най-енергични и кога имате най-малко енергия. В най-енергичните си моменти се занимавайте с най-голямата и следователно най-трудоемка задача. В моментите със средни нива енергия се заемайте със средните по големина задачи, а когато сте най-малко енергични - с най-малките и лесни задачи.
     
    3. Определете важността и спешността на задачите си.
     
    Подредете задачите си според това колко са спешни и колко са важни. Така лесно ще определите кои са най-приоритетните сред тях. Можете да го направите така:

     
    4. Определете конкретно време за работа по всяка задача.
     
    Съставете си график, в който да е видно за коя задача колко минути си отпускате и се придържайте към отпуснатото време. Коригирайте графика си, ако се окаже, че сте определили времетраенето на работата по дадена задача погрешно.
     
    5. Определете сфера, в която ще работите през всеки ден от седмицата.
     
    Разделете седмиците си на работните дни и определете с какво конкретно ще се занимавате през този ден - един вид тема на задачите, които ще отметнете. Да речем, че се занимавате с маркетинг: в понеделник може да работите по социалните мрежи, във вторник - по имейл кампании, в сряда - по публикуване на съдържание в сайтове и блогове и т.н. Това ще Ви помогне по-лесно да се ориентирате при следващото изготвяне на списъка със задачи.
     
    източник: themuse.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x