Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 5 факта в подкрепа на забавлението на работа

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Днес силните корпорации, сред които и Google, осъзнават добре, че създавайки фирмена култура, която подкрепя забавлението на работа и позитивизма, постига по-висока продуктивност както за бизнеса, така и за отделните служители. Какви са причините за това обаче:
     
    1. Хората са по-продуктивни, когато харесват работата си.
     
    Когато човек работи нещо, което харесва, той се забавлява, отдава се много по-пълно на задачата си и не брои оставащите до края на работния ден минути. Щастливите служители са показвали в редица проучвания, че имат висока производителност, която се увеличава, но без да вреди на качеството. Което пък от своя страна увеличава самоувереността и мотивацията.
     
    2. Щастливите хора предпочитат да опитат, вместо веднага да кажат "не мога".
     
    Негативното поведение, при което служителят предпочита предварително да определи, че не може нещо, вместо да опита, е особено вредно за компаниите. То се явява основна пречка пред ефективното въвеждане на промени и подобрения. С позитивно отношение към предизвикателствата и промените, служителите имат възможност да усвоят нови знания и умения и да изградят по-голяма гъвкавост.
     
    3. Почивката подобрява креативността.
     
    Постоянният стрес, напрегнатостта и недоволството карат хората да бъдат по-малко активни Същото се отнася и за способността им да генерират нови идеи. Затрудняват се да мислят извън рамките, да бъдат креативни, да тестват решения, които преди не са опитвани. 
     
    4. В позитивно настроения екип никой не се притеснява да прави грешки.
     
    Просто защото всички разбират, че това е един от начините, по които трайно и ефективно усвояваме нови знания и умения. Страхът от грешките и последиците им пречи на поемането на дори разумните рискове. А в крайна сметка един бизнес няма да постигне нищо, ако не поема рискове и не прави тестове.
     
    5. Хората, които работят в положителна среда, не се страхуват да окажат и поискат подкрепа.
     
    Умните предпочитат обкръжението на хора, които уважават и на които се доверяват. Умните не се опитват сами да решават всеки проблем. Вместо това се допитват до обкръжението си за помощ и съвет. В крайна сметка две глави мислят по-добре от една. По същата причина винаги са готови да откликнат на зов за помощ, тъй като разбират важността на отборната игра за успеха на фирмата.

    Забавлението на работа не означава, че служителите ще играят на компютърни или настолни игри всеки ден. Нито пък, че няма да прекарват работния си ден трудейки се. Всяка една инициатива, която им помага да се разтоварят и да се посмеят на работа, обаче, ще ги прави по-добър екип и ще им носи положителни асоциации с работното място. А този, който работи на място, което му носи хубави спомени, се чувства там по-добре. С резултатите от това вече се запознахте.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x