Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 4 начина да работите с хора, които Ви дразнят

    PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
    PortalTRZnormativi.bg
    Изкушаващо е да игнорирате свой колега, който Ви досажда. 
     
    Лошото обаче е, че се случва точно той да е най-подходящ за работата, която върши, защото има нужните умения и опит. Ето защо ще се наложи да се сработите с него.
     
    Как да го направите обаче? Ето няколко съвета:
     
    1. Защитете собствената си енергия.
     
    Дразнителите сред колегите Ви са хора, които ще изхабят енергията Ви за работа, дори и да не го правят умишлено или с лоша умисъл. Важното тук е да контролирате собствените си реакции, независимо дали ще се съгласите с нещо, което са казали и направили, или няма. По-добре е да разчитате на дипломацията и да изразите мнението си с уважение и спокойствие, защото това ще Ви спести допълнителните обяснения и евентуалните конфликти.
     
    2. Поставете граници.
     
    Нека колегите Ви знаят какво е допустимо за Вас и какво не е. Бъдете максимално учтиви, но не допускайте да Ви разпитват на теми, за които не желаете да говорите, да хабят времето Ви, когато сте заети и т.н. Вместо обаче да бъдете резки и груби, можете просто да се извините и да продължите да работите.
     
    3. Определете времеви лимит.
     
    Когато се налага да общувате с неприятен колега, поставяйте ограничение. Можете да кажете например: ''Ще се радвам да поговорим повече, но след десет минути имам среща.'' Така от една страна ще ограничите комуникацията, но и няма да създадете конфликт или да оставите лошо впечатление.
     
    4. Бъдете внимателни какво изразява езикът на тялото Ви.
     
    Може да се изкушите да кръстосате ръце, да извъртите очи или да въздъхнете с досада, но не го правете. Това не е колегиално поведение. Фактът, че някой Ви досажда или Ви дразни не го прави нито лош служител, нито лош човек. Постарайте се да подходите с уважение и дипломатично, в противен случай ще се покажете като непрофесионалист. Поставете се на мястото на другата страна и помислете как бихте искали да се отнасят с Вас, ако случайно досаждате някому и се отнасяйте с досадния си колега точно така.
     
    източник: entrepreneur.com

    БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

    Няколко практически съвета за сключване на трудов договор

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "Няколко практически съвета за сключване на трудов договор"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x