Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

4 начина да поемете нов служебен проект без да изпадате в паника

PortalTRZnormativi.bg Отговор, предоставен от
PortalTRZnormativi.bg
Колкото и опит да имате в работата, понякога се налага да се заемете с нещо, което никога преди не сте вършили или което значително Ви затруднява.
 
Колкото и значимо или трудно да Ви изглежда, да се паникьосате е най-малко полезното нещо, което можете да направите. Вместо това, за да си спестите тревогата, свършете следното:
 
1. Направете проучване.
 
Вгледайте се внимателно в задачата си и помислете какво ще трябва да научите преди да се заемете с нея. Може би трябва да организирате събитие? Проучете събитието, хората, които ще присъстват, какво конкретно ще включва то като програма... Всичко това ще Ви даде ясна представа какво конкретно се изисква от Вас.
 
2. Задайте въпроси.
 
Със сигурност, когато получите задание, в главата Ви ще изникнат много въпроси. След проучването обаче, те ще бъдат правилно насочени и ще се отнасят конкретно до проекта, с който сте се заели. Освен това, вместо да се опитвате самостоятелно да изясните всичко, търсете и хора, които могат да Ви съдействат. Шефове, ментори, колеги и приятели с опит - няма значение. Всички те ще могат да Ви дадат препоръки.
 
3. Подгответе си план.
 
Вместо да се чудите с какво да се заемете най-първо, най-първо се заемете с плана. Очертайте карта на всяко едно от нещата, които трябва да свършите. Вижте какво време ще Ви отнеме, какви ресурси ще Ви трябват. Планът няма да се изпълни на 100%, но ще Ви позволи да пристъпите към действие подготвени. Ще Ви покаже и къде могат да възникнат проблеми. С него на своя страна ще поставите по-лесно приоритет на всяка задача по изпълнението на проекта. Всичко това ще Ви донесе яснота, която ще Ви попречи да се паникьосате.
 
4. Бъдете наясно, че ще допуснете грешки.
 
Правите ли нещо за първи път, няма как да очаквате съвършенство. Дори и да го правите за 5-ти път, пак може да сбъркате някъде. Това е нормално, особено ако се трудите под напрежение. Важно е да не считате нито една от грешките си за проява на некадърност и да не им позволявате да попречат на работата Ви. Имайки предвид, че те са естествени, настройте се за справяне с негативите от тях и за продължаване на добрата работа. Това ще Ви е много по-полезно от ядовете и съжалението.
 
източник: themuse.com

БЕЗПЛАТНО приложение portaltrznormativi.bg

ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalTRZnormativi.bg и получете специален PDF "ТРЗ експертите съветват: 12 най-четени казуса и техните решения"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x